Polityka zwrotu kosztów
Polityka zwrotów kosztu i odstąpienia od umowy jak i Polityka 60-dniowej Gwarancji Osany opisana jest w §7 naszego Regulaminu, który przytaczamy poniżej. Polityka Gwarancji Osany znajduję się w punktach 11-14.
§7 Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta.
-
Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, a jego początek zależy od rodzaju umowy:
-
Dla umów, w których Sprzedający dostarcza Produkt i jest zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa sprzedaży), termin ten rozpoczyna się od momentu objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub osobę trzecią wskazaną przez niego, inną niż przewoźnik.
-
Dla umów obejmujących wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin zaczyna biec od objęcia w posiadanie ostatniego z Produktów, partii lub części.
-
W przypadku umów dotyczących regularnej dostawy Produktów przez określony czas, termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów.
-
Dla pozostałych umów, w tym Umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, termin rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
-
Aby zachować termin na odstąpienie od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.
-
Prawo do odstąpienia od umowy może być zrealizowane poprzez wysłanie wiadomości e-mail zawierającej jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu na adres: kontakt@osana.pl lub pisemnie na adres: Osana by Tomasz Bachosz, ul. Tadeusza Mikke 14B/15, 60-461 Poznań. Klient może także skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia udostępnionego przez Sprzedającego, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
Jeśli Konsument skorzystał z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania oświadczenia na podany przez Konsumenta adres e-mail.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu Produktu ponosi Konsument.
-
Jeśli Konsument odstąpił od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, ma obowiązek zaprzestać korzystania z Treści cyfrowej i zaniechać jej udostępniania osobom trzecim.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, Sprzedający może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie dostępu do nich. Niniejsze postanowienie nie wpływa na inne prawa Konsumenta określone w Regulaminie i Ustawie o prawach konsumenta.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, w tym kosztów dostarczenia Produktu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użył Konsument do dokonania transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności.
-
Sprzedający oferuje 60-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy na wszystkie swoje produkty. Gwarancja ta jest całkowicie bez ryzyka, pod warunkiem spełnienia odpowiednich warunków. Funkcjonuje on pod nazwą Program Gwarancji Osana.
-
Ufamy jakości i skuteczności naszych suplementów w zakresie poprawy zdrowia i samopoczucia. Dlatego oferujemy gwarancję na 60 dni od daty zakupu. Jeśli nie odczujesz zamierzonych korzyści z naszych produktów po 60 dniach stosowania, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby omówić zwrot pieniędzy. Kontakt musi nastąpić nie później niż 70 dni od zakupu w przypadku zestawu 60-dniowego i 100 dni od zakupu w przypadku zestawu 90-dniowego.
-
Warunki gwarancji:
-
Gwarancja dotyczy tylko opcji kuracji na 60 i 90 dni.
-
Nasza gwarancja opiera się na sukcesie naszych produktów. Musisz przyjmować wszystkie dawki zgodnie z instrukcją. Jeśli zastosujesz się do instrukcji i nie uzyskasz żadnych rezultatów, przetworzymy zwrot pieniędzy.
-
Rezultaty definiujemy jako:
-
Polepszenie samopoczucia w ciągu dnia
-
Więcej energii w trakcie dnia
-
Lepsze funkcjonowanie kognitywne
-
Zmniejszony PMS
-
Lepsza cera
-
Lepszy sen
-
Zmniejszony ból w trakcie miesiączki
-
Lepsze samopoczucie w trakcie miesiączki
-
Prosimy zwrócić uwagę, że wystarczy częściowe polepszenie jedngo z rezultatów, by unieważnić zwrot — dla optymalnych efektów zawsze rekomendujemy zażywać nasze produkty co najmniej 90-dni.
-
Nie można poprosić o zwrot pieniędzy wyłącznie na podstawie smaku produktów.
-
Musisz stosować się do zaleceń w e-booku załączonym do zamówienia, by uznać reklamację — to oznacza brak picia alkoholu, lepsze odżywianie i regularny ruch.
-
Po zażądaniu naszej gwarancji nie będziesz już nigdy mogła zamówić tego samego produktu w naszym sklepie.
-
Procedura przyznania gwarancji:
-
Wyślij e-mail na adres pomoc@osana.pl.
-
W tytule wpisz numer zamówienia z dopiskiem "GWARANCJA OSANY".
-
W treści wiadomości podaj powód zwrotu.
-
Załącz odręcznie podpisany dokument z załącznika nr 5 Regulaminu, potwierdzający stosowanie się do zaleceń.
-
Nasz zespół odpisze w ciągu 7 dni czy gwarancja została uznana, po czym nastąpi zwrot środków nie później niż w ciągu 14 dni od decyzji.