Polityka zwrotu kosztów

Polityka zwrotów kosztu i odstąpienia od umowy jak i Polityka 60-dniowej Gwarancji Osany opisana jest w §7 naszego Regulaminu, który przytaczamy poniżej. Polityka Gwarancji Osany znajduję się w punktach 11-14.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta.

  2. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, a jego początek zależy od rodzaju umowy:

    1. Dla umów, w których Sprzedający dostarcza Produkt i jest zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa sprzedaży), termin ten rozpoczyna się od momentu objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub osobę trzecią wskazaną przez niego, inną niż przewoźnik. 

    2. Dla umów obejmujących wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin zaczyna biec od objęcia w posiadanie ostatniego z Produktów, partii lub części.

    3. W przypadku umów dotyczących regularnej dostawy Produktów przez określony czas, termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów.

    4. Dla pozostałych umów, w tym Umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, termin rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

    5. Aby zachować termin na odstąpienie od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.

    6. Prawo do odstąpienia od umowy może być zrealizowane poprzez wysłanie wiadomości e-mail zawierającej jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu na adres: kontakt@osana.pl lub pisemnie na adres: Osana by Tomasz Bachosz, ul. Tadeusza Mikke 14B/15, 60-461 Poznań. Klient może także skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia udostępnionego przez Sprzedającego, jednak nie jest to obowiązkowe.

    7. Jeśli Konsument skorzystał z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania oświadczenia na podany przez Konsumenta adres e-mail.

    8. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu Produktu ponosi Konsument.

    9. Jeśli Konsument odstąpił od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, ma obowiązek zaprzestać korzystania z Treści cyfrowej i zaniechać jej udostępniania osobom trzecim.

    10. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, Sprzedający może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie dostępu do nich. Niniejsze postanowienie nie wpływa na inne prawa Konsumenta określone w Regulaminie i Ustawie o prawach konsumenta.

    11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

    12. Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, w tym kosztów dostarczenia Produktu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użył Konsument do dokonania transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności.

    13. Sprzedający oferuje 60-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy na wszystkie swoje produkty. Gwarancja ta jest całkowicie bez ryzyka, pod warunkiem spełnienia odpowiednich warunków. Funkcjonuje on pod nazwą Program Gwarancji Osana.

    14. Ufamy jakości i skuteczności naszych suplementów w zakresie poprawy zdrowia i samopoczucia. Dlatego oferujemy gwarancję na 60 dni od daty zakupu. Jeśli nie odczujesz zamierzonych korzyści z naszych produktów po 60 dniach stosowania, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby omówić zwrot pieniędzy. Kontakt musi nastąpić nie później niż 70 dni od zakupu w przypadku zestawu 60-dniowego i 100 dni od zakupu w przypadku zestawu 90-dniowego. 

    15. Warunki gwarancji:

      1. Gwarancja dotyczy tylko opcji kuracji na 60 i 90 dni.

      2. Nasza gwarancja opiera się na sukcesie naszych produktów. Musisz przyjmować wszystkie dawki zgodnie z instrukcją. Jeśli zastosujesz się do instrukcji i nie uzyskasz żadnych  rezultatów, przetworzymy zwrot pieniędzy.

      3. Rezultaty definiujemy jako:

        1. Polepszenie samopoczucia w ciągu dnia

        2. Więcej energii w trakcie dnia

        3. Lepsze funkcjonowanie kognitywne

        4. Zmniejszony PMS

        5. Lepsza cera

        6. Lepszy sen

        7. Zmniejszony ból w trakcie miesiączki

        8. Lepsze samopoczucie w trakcie miesiączki

      4. Prosimy zwrócić uwagę, że wystarczy częściowe polepszenie jedngo z rezultatów, by unieważnić zwrot — dla optymalnych efektów zawsze rekomendujemy zażywać nasze produkty co najmniej 90-dni.

      5. Nie można poprosić o zwrot pieniędzy wyłącznie na podstawie smaku produktów.

      6. Musisz stosować się do zaleceń w e-booku załączonym do zamówienia, by uznać reklamację — to oznacza brak picia alkoholu, lepsze odżywianie i regularny ruch.

      7. Po zażądaniu naszej gwarancji nie będziesz już nigdy mogła zamówić tego samego produktu w naszym sklepie.

      8. Procedura przyznania gwarancji:

        1. Wyślij e-mail na adres pomoc@osana.pl.

        2. W tytule wpisz numer zamówienia z dopiskiem "GWARANCJA OSANY".

        3. W treści wiadomości podaj powód zwrotu.

        4. Załącz odręcznie podpisany dokument z załącznika nr 5 Regulaminu, potwierdzający stosowanie się do zaleceń.

        5. Nasz zespół odpisze w ciągu 7 dni czy gwarancja została uznana, po czym nastąpi zwrot środków nie później niż w ciągu 14 dni od decyzji.