Gwarancja Osany

Osana oferuje również 60-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy na wszystkie swoje produkty, 100% bez ryzyka, przy spełnieniu odpowiednich warunków.

Całkowicie ufamy jakości i skuteczności naszych suplementów, jeśli chodzi o poprawę zdrowia i samopoczucia. Dlatego oferujemy gwarancję na 60 dni od daty zakupu. Jeśli nie odczujesz zamierzonych korzyści z naszych produktów, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, aby omówić zwrot pieniędzy.

Pamiętaj, że dokładne warunki Gwarancji Osany znajdziesz w Polityce Zwrotów, czyli paragrafie 7 naszego Regulaminu w pkt. 11-14.

Warunki:

Ta gwarancja dotyczy tylko opcji kuracji na 60 i 90 dni. Jak wspomniano powyżej, nasza gwarancja opiera się na sukcesie naszych produktów. W tym celu musisz przyjmować wszystkie dawki naszych produktów zgodnie z instrukcją. Jeśli zastosujesz się do instrukcji, a one nadal nie przyniosą rezultatów, natychmiast przetworzymy zwrot pieniędzy.

Należy pamiętać, że nie można poprosić o zwrot pieniędzy wyłącznie na podstawie smaku produktów.

Nasza gwarancja opiera się na sukcesie naszych produktów. Musisz przyjmować wszystkie dawki zgodnie z instrukcją. Jeśli zastosujesz się do instrukcji i nie uzyskasz żadnych rezultatów, przetworzymy zwrot pieniędzy. Rezultaty definiujemy jako:

  • Polepszenie samopoczucia w ciągu dnia
  • Więcej energii w trakcie dnia
  • Lepsze funkcjonowanie kognitywne
  • Zmniejszony PMS
  • Lepsza cera
  • Lepszy sen
  • Zmniejszony ból w trakcie miesiączki
  • Lepsze samopoczucie w trakcie miesiączki

Prosimy zwrócić uwagę, że wystarczy częściowe polepszenie jednego z rezultatów, by unieważnić zwrot — dla optymalnych efektów zawsze rekomendujemy zażywać nasze produkty co najmniej 90 dni. Musisz stosować się do zaleceń w e-booku załączonym do zamówienia, by uznać reklamację — to oznacza brak picia alkoholu, lepsze odżywianie i regularny ruch.

Procedura przyznania gwarancji:

  • Wyślij e-mail na adres pomoc@osana.pl.
  • W tytule wpisz numer zamówienia z dopiskiem "GWARANCJA OSANY".
  • W treści wiadomości podaj powód zwrotu.
  • Załącz odręcznie podpisany dokument z załącznika nr 5 Regulaminu, potwierdzający stosowanie się do zaleceń.

Nasz zespół odpisze w ciągu 7 dni, czy gwarancja została uznana, po czym nastąpi zwrot środków nie później niż w ciągu 14 dni od decyzji. Pamiętaj, że po zażądaniu naszej Gwarancji nie będziesz już nigdy mogła zamówić tego produktu w naszym sklepie.